Оплати замовлення через LiqPay
Кількість
-+
Ціна грн
Сума грн

Телефони:
(073) 147-65-91
(050) 252-10-36
(097) 754-41-44
Щодня з 9:00 до 18:00
Замовити дзвінок

Введіть ваш номер телефону і ми подзвонимо вам самі

Головна » Публікації » Виставка KIFF

Виставка KIFF

Незважаючи на світову економічну кризу, меблева промисловість України демонструє зростання. Про це свідчать не лише дані статистики, а й оцінки операторів ринку. За даними Держстату, у січні 2013 року виробництво меблів зросло на 1,5% порівняно з аналогічним періодом за 2012 рік.

У червні 2013 року виробництво ДСП в Україні збільшилося на 15,8% щодо аналогічного періоду минулого року – ndash; до 121 тисяч умовних кубічних метрів. За даними Держстату, у червні 2013 року до червня 2012 року зростання промвиробництва у виготовленні виробів з дерева зафіксовано на 3% (8,4%).

За свідченнями операторів ринку, потенціал вітчизняної меблевої промисловості є досить потужним. Місткість ринку становить 500 – 600 млн грн. на рік за рентабельності виробництва меблів на рівні 13%.

Ще одним чинником на користь розвитку меблевого ринку є піднесення будівельної галузі в Україні. Меблевий сектор тісно пов'язаний із будівельним. Оскільки сьогодні і житлова, і особливо комерційна нерухомість переживають будівельний бум (тільки у Київській області в 2013 році було введено в експлуатацію 1 317 тис. кв. м, що на 12,9% (або 150 тис. кв. м) більше за показник 2012 року і на 25,4% (або 267 тис. кв. м) більше результатів 2011 року), після здачі в експлуатацію об'єктів, що будуються зараз, приріст меблевого ринку може збільшитися.

На думку директора компанії "Меблевий вимір" Дмитра Рибія, український меблевий ринок ділиться між іноземними та вітчизняними виробниками у співвідношенні приблизно 35% на 65%. Загалом, меблева галузь оцінюється в $350 – 370 млн (і має потенціал зрости до $5 млрд).

Меблевий ринок продовжує зростати, зростає також внутрішній споживчий ринок, експорт та імпорт готових меблів, меблевих плит та фурнітури. Експерти переконані, що цей ринок має перспективу зростання, принаймні, на найближчі роки. Він ефективний залучення інвестицій та впровадження нових технологій. Меблеві підприємства активно модернізують виробничі потужності. Минулого та нинішнього років нове обладнання купували дві третини фабрик.

У цій ситуації у компаній, зокрема зарубіжних, з'являється можливість використати весь потенціал українського ринку. Його специфіка така, що профільні виставки є найбільш ефективним та найменш витратним інструментом просування свого продукту. У цьому переконані провідні компанії меблевого сектору, які не один рік беруть участь у найбільшій виставці України – . Київському Міжнародному Меблевому Форумі –KIFF.

«Виставка дуже важлива для виробників та дистриб'юторів, – каже Любов Сукненко, виконавчий директор Української Асоціації Меблярів (УАМ), – оскільки вона стимулює їх мобілізуватися, вивчити уподобання споживачів і зрозуміти, куди рухатися далі. Виставка – дуже ефективний інструмент просування товару, це концентрація того, що у світі меблів сьогодні є найактуальнішим. Багато компаній використовують виставку як дебют нових товарів та колекцій, а також виставка є якоюсь платформою для налагодження партнерських відносин та ділових зв'язків. Незважаючи на кризу, меблевий ринок розвивається – наприклад, сьогодні в УАМ – ndash; близько 100 членів, нові компанії цікавляться вступом в асоціацію, створюються нові колекції, з'являються нові гравці, і потенціал у галузі величезний.

Багатолітній експонент KIFF, провідна українська компанія ТМ «Інтерстиль», також використовує виставку як індикатор ринку. Як заявив генеральний директор компанії Василь Прусак, споживчий інтерес до нових варіантів дизайну ми вивчаємо на виставкових зразках, що дозволяє вносити своєчасні коригування та уникати можливих втрат у майбутньому. Наприклад, у 2013 році ми розробили, підготували до виготовлення та поставили на потік низку нових комплектів меблів, а столова група «Вереніка» одразу ж стала переможцем (у своїй номінації) конкурсу «Кращі меблі України–2013» на виставці».

Директор з продажу компанії ENRAN – лідера вітчизняного ринку в секторі офісних меблів Марина Воронкова зазначає, що ENRAN не випадково цього року показуватиме свою продукцію на виставці. «На сьогодні підприємство активно розвивається, бізнес йде дещо повільно, але успішно, багато цікавих та великих угод, налагоджений експорт – нам є що представити відвідувачу, чим його зацікавити. KIFF ми обрали тому, що, по-перше, виставка досить приваблива у плані змісту та продукту, а по-друге, минулого року виставка вразила рівнем відвідування та організації. З огляду на нинішній новий формат, гадаю, буде ще цікавішим. Ми чекаємо на наших українських та зарубіжних партнерів.

Тієї ж думки дотримуються дистриб'ютори міжнародних брендів. Компанія Villa Grazia, багаторічний експонент виставки, дуже виборець але підходить до вибору продукції, яка відбирається з усіх куточків Європи за основним принципом – «стиль сімейних цінностей», домашнього вогнища, родових традицій. Того, що завтра матиме ціну вищу, ніж сьогодні, тому що в основному представлені речі, предмети інтер'єру, світло, декор ручної роботи.

Оксана Юденко, директор компанії: «Villa Grazia створила успішну модель бізнесу, вийшла на всеукраїнський рівень і тепер активно співпрацює та ділиться досвідом з В2В-клієнтами». Представлена ​​ця модель буде на виставці KIFF-2014 завдяки підтримці організаторів та арт-директора виставки Стефано Адріані, які вірять у проект Villa Grazia.

У виставці бере участь і компанія Smeg – італійський виробник побутової техніки преміум-класу, який вже більше 60 років впізнаваний в усьому світі як вдалий приклад Made in Italy завдяки якості, технологічній складовій та дизайну, – каже комерційний директор представництва SMEG в Україні Анатолій Остапенко. – Група компаній Smeg представлена ​​16 філіями в Європі, в Україні нашу продукцію також знають і люблять. Тому участь у виставці для нас – ndash; це насамперед підтримка іміджу компанії в Україні та можливість наживо поспілкуватися з нашими клієнтами, дізнатися з перших вуст їхні вимоги та побажання щодо покращення наших продуктів та рівня сервісу в Україні. Також виставка є для нас хорошим приводом познайомитися з новими гравцями ринку меблевої індустрії.

Італійський бренд Smania, який працює в luxury-сегменті, незмінний учасник міланської Salone Internazionale del Mobile, вперше цього року обрав виставку KIFF-2014 як майданчик для представлення українському ринку своїх основних колекцій. У Київ компанія привезе предмети меблів як для інтер'єру, так і для інтер'єру: колекції Master, Beyond та Costa Rey. Вже 40 років компанія Smania представляє меблі як "твори мистецтва, призначені для вимогливого клієнта", працюючи при цьому з цінними породами дерева і дорогими оздоблювальними матеріалами, причому ніколи вони повністю не індустріалізували виробництво, залишаючи ручну обробку своїм ноу-хау. Отже, тепер і українські відвідувачі зможуть оцінити luxury-стиль компанії.

Піднятися вгору